Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Lin, Wan Rong"'
Autor:
Veeramuthu, Loganathan, Weng, Ren-Jie, Chiang, Wei-Hung, Pandiyan, Archana, Liu, Fu-Jie, Liang, Fang-Cheng, Kumar, G. Ranjith, Hsu, Hua-Yi, Chen, Yu-Ci, Lin, Wen-Yinn, Tang, Yao-Chun, Lin, Wan-Rong, Chung, Ren-Jei, Zhou, Tao, Kuo, Chi-Ching
Publikováno v:
In Chemical Engineering Journal 15 December 2024 502
Autor:
Lin, Yu-Chien, Wang, Huey-Yuan, Tang, Yao-Chun, Lin, Wan-Rong, Tseng, Ching-Li, Hu, Chih-Chien, Chung, Ren-Jei
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules February 2024 258 Part 2
Autor:
Lin, Wan-Rong1 (AUTHOR), Liu, Wei-Qing1,2 (AUTHOR), Meng, Xuan-Yu1 (AUTHOR), Liu, Xiao-Ting1 (AUTHOR), Kou, Zhi-Yong1 (AUTHOR), Li, Wen-Liang3 (AUTHOR), Yang, Jun1 (AUTHOR) yangjun6@kmmu.edu.cn
Publikováno v:
Technology & Health Care. 2024, Vol. 32 Issue 3, p1675-1696. 22p.
Autor:
Liu, Wei‐Qing1 (AUTHOR), Lin, Wan‐Rong2 (AUTHOR), Yan, Li1 (AUTHOR), Xu, Wen‐Hao1 (AUTHOR), Yang, Jun2 (AUTHOR) yangjun6@kmmu.edu.cn
Publikováno v:
Immunological Reviews. Jan2024, Vol. 321 Issue 1, p211-227. 17p.
Autor:
Lin, Wan Rong, 林宛蓉
104
Chinese characters, i.e., Hanzi, represent a major feature of the Chinese language as well as a considerable obstacle in Teaching Chinese as a Foreign or Second Language (TCFL/TCSL). The purpose of this dissertation was to develop TCFL/TCSL
Chinese characters, i.e., Hanzi, represent a major feature of the Chinese language as well as a considerable obstacle in Teaching Chinese as a Foreign or Second Language (TCFL/TCSL). The purpose of this dissertation was to develop TCFL/TCSL
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/z8xu5k
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Wan-Rong, 林宛容
107
This study explored the difference before and after providing the intervention of professional development counseling to preschool educators in their understanding in and applications of curriculum guidelines of preschool activities. In addi
This study explored the difference before and after providing the intervention of professional development counseling to preschool educators in their understanding in and applications of curriculum guidelines of preschool activities. In addi
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/bwngcg
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.