Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Lin, Emily S."'
Autor:
Lin, Emily S. Y.
Based on a modified replication of Ham and Sewing's (1987) investigation, the purpose of this study was to identify and determine the relative importance of barriers which inhibit British Columbian public school teachers at the Grade eight, nine, and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/5440
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology September-October 2015 40:57-62
Autor:
Zaff, Jonathan F., Jones, Elizabeth Pufall, Aasland, Katie, Donlan, Alice E., Lin, Emily S., Prescott, Jennifer Elise, Baker, Alexandra
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology September-October 2015 40:8-16
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology September-October 2015 40:1-7
Autor:
Zaff, Jonathan F., Kawashima-Ginsberg, Kei, Lin, Emily S., Lamb, Michael, Balsano, Aida, Lerner, Richard M.
Publikováno v:
In Journal of Adolescence 2011 34(6):1207-1220
Autor:
Tennant, Elaine, Hanff, Peter, Miller, Kevin, Eagle Yun, Audra, Jackson, Athena N, Lin, Emily S, Williams, Cherry, Corey Claassen, Lynda, Ilieva, Polina E, Moon, Danelle, Mora, Teresa
We acknowledge historical absences in library collections, including those of the University of California Libraries. We will develop practices that counteract a paradigm of racist, sexist, and white-centered collecting, description, instruction, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1a2d00685948d88b515d368a215a992e
https://escholarship.org/uc/item/4mq1461d
https://escholarship.org/uc/item/4mq1461d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Advances in Child Development and Behavior 2011 41:273-308
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.