Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lima, Alberto C. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moreira Funke, Vaneuza Araujo, Lima, Alberto C M, Hamerschlak, Nelson, Rensi Colturato, Virgílio Antônio, De Souza, Mair Pedro, Vigorito, Afonso Celso, Teixeira, Gustavo Machado, Rocha, Vanderson, Barbosa Mariano, Livia Caroline, Lerner, Decio, Arcuri, Leonardo Javier, Navarro Barros, George Mauricio, Pasquini, Ricardo, Paz, Alessandra, Voltarelli, Clara Leal, Tan, Bin Cheng, Neves, Heliz Regina A., Simione, Anderson João, Silva, Cinthya Corrêa, Flowers, Mary E.D.
Publikováno v:
In Transplantation and Cellular Therapy March 2022 28(3) Supplement:S131-S133
Autor:
Moreira Funke, Vaneuza Araujo, Lima, Alberto C M, Hamerschlak, Nelson, Rensi Colturato, Virgílio Antônio, De Souza, Mair Pedro, Vigorito, Afonso Celso, Teixeira, Gustavo Machado, Rocha, Vanderson, Barbosa Mariano, Livia Caroline, Lerner, Decio, Arcuri, Leonardo Javier, Navarro Barros, George Mauricio, Pasquini, Ricardo, Paz, Alessandra, Voltarelli, Clara Leal, Tan, Bin Cheng, Neves, Heliz Regina A., Simione, Anderson João, Silva, Cinthya Corrêa, Flowers, Mary E.D.
Publikováno v:
Transplantation and Cellular Therapy; March 2022, Vol. 28 Issue: 3, Number 3 Supplement 1 pS131-S133, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O livro Educação Especial nas ilhas apresenta o contexto peculiar dos ribeirinhos e seu processo escolar em que se sobressaem algumas particularidades, tais como: o acesso pelos rios, o uso das rabetas, os trapiches, a arquitetura da escola, entre