Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Lim GE"'
Autor:
Zakaria Noorfatin, Lim Geoffrey F.C., Abdul Jalil Norshamshizar, Nik Anuar Nik Nur Adnin, Abdul Aziz Azlina
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 182, p 01011 (2024)
The implementation of personalised learning in teaching English has become one of the effective approaches to cater learners’ needs in education. The educators in Malaysia, as in many countries, are interested in exploring the implementation of per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d79f12f068642daadc465db006e345c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakuma Fuminori, Aoki Kazuya, Fujioka Hiroyuki, Gogami Toshiyuki, Hidaka Yoshimasa, Hiyama Emiko, Honda Ryotaro, Hosaka Atsushi, Ichikawa Yudai, Ieiri Masaharu, Isaka Masahiro, Ishii Noriyoshi, Ishikawa Takatsugu, Komatsu Yusuke, Komatsubara Takeshi, Lim GeiYoub, Miwa Koji, Morino Yuhei, Nagae Tomofumi, Nagao Sho, Nakamura Satoshi N., Nanjo Hajime, Naruki Megumi, Nemura Hidekatsu, Nomura Tadashi, Noumi Hiroyuki, Ohnishi Hiroaki, Ozawa Kyoichiro, Sawada Shinya, Sekihara Takayasu, Shim Sang-In, Shiomi Koji, Shirotori Kotaro, Tajima Yasuhisa, Takahashi Hitoshi, Takahashi Toshiyuki, Takeuchi Sachiko, Takizawa Makoto, Tamura Hirokazu, Tanida Kiyoshi, Ukai Mifuyu, Yamamoto Takeshi O., Yamamoto Yasuo
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences, Vol 271, p 11001 (2022)
The J-PARC Hadron Experimental Facility was constructed with an aim to explore the origin and evolution of matter in the universe through experiments with intense particle beams. In the past decade, many results from particle and nuclear physics expe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfc7af5941434f7e8efaabb713f1b660
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.