Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Lim EA"'
Autor:
Komatsu, E, Afshordi, N, Bartolo, N, Baumann, D, Bond, JR, Buchbinder, EI, Byrnes, CT, Chen, X, Chung, DJH, Cooray, A, Creminelli, P, Dalal, N, Dore, O, Easther, R, Frolov, AV, Gorski, KM, Jackson, MG, Khoury, J, Kinney, WH, Kofman, L, Koyama, K, Leblond, L, Lehners, J-L, Lidsey, JE, Liguori, M, Lim, EA, Linde, A, Lyth, DH, Maldacena, J, Matarrese, S, McAllister, L, McDonald, P, Mukohyama, S, Ovrut, B, Peiris, HV, Raeth, C, Riotto, A, Rodriguez, Y, Sasaki, M, Scoccimarro, R, Seery, D, Sefusatti, E, Seljak, U, Senatore, L, Shandera, S, Shellard, EPS, Silverstein, E, Slosar, A, Smith, KM, Starobinsky, AA, Steinhardt, PJ, Takahashi, F, Tegmark, M, Tolley, AJ, Verde, L, Wandelt, BD, Wands, D, Weinberg, S, Wyman, M, Yadav, APS, Zaldarriaga, M
Publikováno v:
INSPIRE-HEP
A new and powerful probe of the origin and evolution of structures in the Universe has emerged and been actively developed over the last decade. In the coming decade, non-Gaussianity, i.e., the study of non-Gaussian contributions to the correlations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::20a016a9f416c418768cc8f8174f9f4c
http://cds.cern.ch/record/1164269
http://cds.cern.ch/record/1164269
Autor:
Anbuselvan Sangodiah, Tham Jee San, Yong Tien Fui, Lim Ean Heng, Ramesh Kumar Ayyasamy, Norazira A Jalil
Publikováno v:
Mendel, Vol 28, Iss 1 (2022)
Examination is one of the common ways to evaluate the students’ cognitive levels in higher education institutions. Exam questions are labeled manually by educators in accordance with Bloom’s taxonomy cognitive domain. To ease the burden of the ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5afcd8c7d34495e8cdc61310341c840
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.