Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Lim, Yee Mei"'
Autor:
Lim, Yee Mei
A modern Intelligent Tutoring System (ITS) should be sentient of a learner's cognitive and affective states, as a learner’s performance could be affected by motivational and emotional factors. It is important to design a method that supports low-co
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.716179
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 2680 Issue 1, p1-6, 6p
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 2680 Issue 1, p1-6, 6p
Publikováno v:
International Journal of Human-Computer Interaction. Feb2020, Vol. 36 Issue 4, p326-340. 15p. 1 Color Photograph, 4 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Over the past decades, research in e-learning has begun to take emotions into account, which is also known as affective learning. It advocates an education system that is sentient of learner's cognitive and affective states, as learners' performance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ca5943fb10f7120f2a59a189ba223a38
http://hdl.handle.net/2086/13846
http://hdl.handle.net/2086/13846
Many universities have been employing Learning Management System (LMS) in their educational programs for many years. However, sustaining the e-learning environment has become a great challenge for these institutes. Although there was much research co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::36ffaf5750b814cb6dec143092902572
http://hdl.handle.net/2086/13847
http://hdl.handle.net/2086/13847
Publikováno v:
Intelligent Systems in Science & Information 2014; 2015, p335-350, 16p
Publikováno v:
Intelligent Systems in Science & Information 2014; 2015, p209-225, 17p