Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Lim, Seongtaek"'
Publikováno v:
In Neurocomputing 7 August 2023 545
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies 2011 69(10):632-646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2012 IEEE Energy Conversion Congress & Exposition (ECCE); 1/ 1/2012, p3048-3054, 7p
Autor:
Tian, Xiaoli, Li, Qian
Publikováno v:
Qualitative Sociology; Dec2023, Vol. 46 Issue 4, p555-579, 25p
Publikováno v:
Coetzee, D; Lim, Seongtaek; Fox, Armando; Hartmann, Bjoern; & Hearst, Marti. (2015). Structuring Interactions for Large-Scale Synchronous Peer Learning. CSCW '15: Proceedings of the 18th ACM Conference on Computer Supported Cooperative Work & Social Computing. UC Berkeley: Center for Information Technology Research in the Interest of Society (CITRIS). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3x2192w9
CSCW
CSCW
This research investigates how to introduce synchronous interactive peer learning into an online setting appropriate both for crowdworkers (learning new tasks) and students in massive online courses (learning course material). We present an interacti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0adf1c12d31db85364a7d5ca0f973fe
http://www.escholarship.org/uc/item/3x2192w9
http://www.escholarship.org/uc/item/3x2192w9
Autor:
Amanda K. Greene
A novel exploration of popular photographic media cultures in 1930s Europe through a feminist lens—and how visual social media changes what it means to be human both then and now.Glitchy Vision takes a feminist approach to media history to examine