Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Lim, Hyeonsup"'
Publikováno v:
In International Conference on Transportation and Development 2023 (pp. 503-513)
Truck transportation remains the dominant mode of US freight transportation because of its advantages, such as the flexibility of accessing pickup and drop-off points and faster delivery. Because of the massive freight volume transported by trucks, u
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.04019
Autor:
Liu, Diyi, Lim, Hyeonsup, Uddin, Majbah, Liu, Yuandong, Han, Lee D., Hwang, Ho-ling, Chin, Shih-Miao
Publikováno v:
Expert Systems with Applications, 240, 122478 (2024)
The US Census Bureau has collected two rounds of experimental data from the Commodity Flow Survey, providing shipment-level characteristics of nationwide commodity movements, published in 2012 (i.e., Public Use Microdata) and in 2017 (i.e., Public Us
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.00654
Publikováno v:
Transportation Research Part D: Transport and Environment, 127, 104075 (2024)
The global shift toward electric vehicles (EVs) for climate sustainability lacks comprehensive insights into the impact of the built environment on EV ownership, especially in varying spatial contexts. This study, focusing on New York State, integrat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.17456
Publikováno v:
In Transportation Research Part D February 2024 127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part C March 2018 88:124-139
Autor:
Lim, Hyeonsup, Williams, Grant T., Abdelqader, Dua, Amagliani, Joseph, Ling, Ziwen, Priester, Davis William, Cherry, Christopher R.
Publikováno v:
In Transportation Research Procedia 2017 25:4171-4184
Publikováno v:
Safety; Dec2023, Vol. 9 Issue 4, p72, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part D 2011 16(5):358-364