Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Lim, Hajin"'
Autor:
Song, Hyungwoo, Shin, Minjeong, Chu, Hyehyun, Hong, Jiin, Lee, Jaechan, Eun, Jinsu, Lim, Hajin
Students with disabilities (SWDs) often struggle with note-taking during lectures. Therefore, many higher education institutions have implemented peer note-taking programs (PNTPs), where peer note-takers (PNTs) assist SWDs in taking lecture notes. To
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.11432
Autor:
Hu, Yaxin, Lim, Hajin, Kakonge, Lisa, Mitchell, Jade T., Johnson, Hailey L., Turkstra, Lyn, Duff, Melissa C., Toma, Catalina L., Mutlu, Bilge
Traumatic brain injury (TBI) can cause a range of cognitive and communication challenges that negatively affect social participation in both face-to-face interactions and computer-mediated communication. In particular, individuals with TBI report bar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.09683
Autor:
Hu, Yaxin, Lim, Hajin, Johnson, Hailey L., O'Shaughnessy, Josephine M., Kakonge, Lisa, Turkstra, Lyn S., Duff, Melissa C., Toma, Catalina L., Mutlu, Bilge
Traumatic brain injury (TBI) can cause cognitive, communication, and psychological challenges that profoundly limit independence in everyday life. Conversational Agents (CAs) can provide individuals with TBI with cognitive and communication support,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.01012
Autor:
Lim, Hajin, Kakonge, Lisa, Hu, Yaxin, Turkstra, Lyn S., Duff, Melissa C., Toma, Catalina L., Mutlu, Bilge
Traumatic brain injury (TBI) can result in chronic sensorimotor, cognitive, psychosocial, and communication challenges that can limit social participation. Social media can be a useful outlet for social participation for individuals with TBI, but the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.01882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hu, Yaxin, Lim, Hajin, Johnson, Hailey L, O'Shaughnessy, Josephine M., Kakonge, Lisa, Turkstra, Lyn, Duff, Melissa, Toma, Catalina, Mutlu, Bilge
Publikováno v:
ACM SIGACCESS Conference on Computers & Accessibility; 2023, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.