Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lillie, Karen E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mahoney, Kate, Lillie, Karen E., Rolstad, Kellie, MacSwan, Jeff, DuBois, Natalie, Haladyna, Tom
Publikováno v:
International Journal of Bilingual Education & Bilingualism; Oct2022, Vol. 25 Issue 9, p3199-3213, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lillie, Karen E., Markos, Amy, Estrella, Alexandria, Nguyen, Tracy, Peer, Karisa, Perez, Karla, Trifiro, Anthony, Arias, M. Beatriz, Wiley, Terrence G.
Publikováno v:
Lillie, Karen E.; Markos, Amy; Estrella, Alexandria; Nguyen, Tracy; Peer, Karisa; Perez, Karla; et al.(2010). Policy in Practice: The Implementation of Structured English Immersion in Arizona. UCLA: The Civil Rights Project / Proyecto Derechos Civiles. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
This study examines the implementation and organization of the state mandated curriculum in the 4-hour SEI block in 18 K-12 classrooms in 5 different districts. We focus on the effects of grouping by language proficiency, the delivery of the structur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ffb265a521a065090e6e62ac3498254d
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
http://www.escholarship.org/uc/item/8742n78n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.