Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Lilja, Annika"'
Autor:
Lilja, Annika
Denna studie har som syfte att öka kunskapen om elevers känsla av sammanhang på Introduktionsprogrammets yrkesintroduktion utifrån begreppen förståelse, mål och inflytande. Frågeställningarna är huruvida eleverna vet vilket program de går
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-43138
Autor:
Lilja, Annika1 (AUTHOR) annika.lilja@ped.gu.se
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Oct2023, Vol. 12 Issue 10, p582. 10p.
Autor:
Lilja, Annika1 annika.lilja@ped.gu.se, Franck, Olof1, Osbeck, Christina1, Sporre, Karin2, Lifmark, David1, Lyngfelt, Anna1
Publikováno v:
British Journal of Religious Education. Jun2023, Vol. 45 Issue 3, p240-250. 11p.
Publikováno v:
Journal of Religious Education; Jul2024, Vol. 72 Issue 2, p235-253, 19p
Publikováno v:
Journal of Religious Education; Mar2024, Vol. 72 Issue 1, p51-72, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilja, Annika1 annika.lilja@ped.gu.se, Osbeck, Christina1
Publikováno v:
Journal of Moral Education. Dec2020, Vol. 49 Issue 4, p512-528. 17p. 3 Charts.
Autor:
Lilja, Annika1 (AUTHOR) annika.lilja@ped.gu.se
Publikováno v:
Hervormde Teologiese Studies. 2020, Vol. 76 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.