Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Ligorio, M.B."'
Autor:
Amenduni F.,, Ligorio M.B.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 13, Iss 1, Pp 89-104 (2017)
Boundaries-crossing from university to workplaces is one of the most meaningful crisis for the professional development of the young people. Students need to develop cultural tools to solve their inner conflicts typical of this phase. In this study,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e411077c8564448980584b054644d9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Halen, C.P.M. van, Janssen, J.A.P.J., Cortini, M., Manuti, A., Ligorio, M.B., Hermans, H.J.M.
Publikováno v:
Ligorio, M.B.; Hermans, H.J.M. (ed.), Lo specchio il labirinto: Identitá dialogiche nell’era digitale, pp. 113-134
Ligorio, M.B.; Hermans, H.J.M. (ed.), Lo specchio il labirinto: Identitá dialogiche nell’era digitale, 113-134. Gardolo (It) : Erickson
STARTPAGE=113;ENDPAGE=134;TITLE=Ligorio, M.B.; Hermans, H.J.M. (ed.), Lo specchio il labirinto: Identitá dialogiche nell’era digitale
Ligorio, M.B.; Hermans, H.J.M. (ed.), Lo specchio il labirinto: Identitá dialogiche nell’era digitale, 113-134. Gardolo (It) : Erickson
STARTPAGE=113;ENDPAGE=134;TITLE=Ligorio, M.B.; Hermans, H.J.M. (ed.), Lo specchio il labirinto: Identitá dialogiche nell’era digitale
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::58e110282af781c0347e46c5833a82ad
https://hdl.handle.net/2066/54827
https://hdl.handle.net/2066/54827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Dec2018, Vol. 34 Issue 6, p753-761, 9p, 5 Charts, 2 Graphs
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.