Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Ligorio, M. B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sapienza Università di Roma-IRIS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c789a69c4cb13448ed59edf2abbff30c
http://hdl.handle.net/11573/1172677
http://hdl.handle.net/11573/1172677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Office of Open Learning Publications
This paper uses Dialogical Self Theory to explore university students’ I/We positions before and after participating in a blended course with both individual and collaborative learning activities. Two focus group discussions were held; one at the b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2870::e7b347b92e5b4a3874088d8ae43ff9ea
https://scholar.uwindsor.ca/context/open-learningpub/article/1000/viewcontent/F1.pdf
https://scholar.uwindsor.ca/context/open-learningpub/article/1000/viewcontent/F1.pdf
Before answering the question posed in the title, the aim of this paper is to exploit how to pose the question properly. Elsewhere (Salvatore, Freda, Ligorio, Iannaccone, Rubino, Scotto di Carlo, et al., 2003; Salvatore & Ligorio, 2003) we have alrea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cb4016eba0116278bf6384525cee3a61
https://hdl.handle.net/11587/102451
https://hdl.handle.net/11587/102451