Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Light weight deflectometer"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 16, p 7142 (2024)
During road construction, the accuracy of compaction work is critical for the structural stability and maintenance of the road. Although the plate load test (PLT) is commonly used for quality inspections, it is impractical to test every section due t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fa49785951f4832aad58fdaaf256cf0
Publikováno v:
Journal of Traffic and Transportation Engineering (English ed. Online), Vol 10, Iss 2, Pp 320-330 (2023)
An extensive experimental-mechanistic study was conducted to reveal the relationship between the light weight deflectometer (LWD) measured deflections and the degree of compaction of pavement base materials. Both laboratory experiments and test pits
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd1465bbf84b473fae3752a6161e2d57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuttah Dina
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 544, p 02006 (2024)
is well known that permanent deformation has a significant influence on the performance of pavements because it leads an increase in maintenance operations and costs and reduces ride quality. Therefore, it is important to predict the permanent deform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd84c5e2907b4c12a542bb2f07f83bc4
Autor:
Fábio da Silva Martino Fonte, Marina Donato, Bruno Guida Gouveia, Claudeny Simone Alves Santana, Marcelino Aurélio Vieira da Silva
Publikováno v:
Case Studies in Construction Materials, Vol 17, Iss , Pp e01301- (2022)
Recently, non-destructive in-situ tests have emerged that can predict the resilient modulus (MR) of materials that make up railway sidewalk layers in an agile and low-cost manner. These are in contrast to laboratory tests that require more infrastruc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c55dd398d62e45e4bf27c6a248b86d02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.