Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Lier, Erik"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Wilde, Arno, van Maurik, Ingrid S., Kunneman, Marleen, Bouwman, Femke, Zwan, Marissa, Willemse, Eline A.J., Biessels, Geert Jan, Minkman, Mirella, Pel, Ruth, Schoonenboom, Niki S.M., Smets, Ellen M.A., Wattjes, Mike P., Barkhof, Frederik, Stephens, Andrew, van Lier, Erik J., Batrla-Utermann, Richard, Scheltens, Philip, Teunissen, Charlotte E., van Berckel, Bart N.M., van der Flier, Wiesje M.
Publikováno v:
In Alzheimer's & Dementia: Diagnosis, Assessment & Disease Monitoring 2017 6:143-151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nuclear Medicine and Biology November 2012 39(8):1286-1291
Tangible Interaction in collaborative scenarios represents a natural und intuitive way to explore and discuss complex issues in a playful way, supporting communication, negotiation and teamwork. We present a concept for Elastic Displays to support de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::afa19bce3ad9059cd1608d550ac1430f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Im Rahmen des vorliegenden Papers soll ein kurzer Abriss über verschiedene Prototypen für Zoomable User Interfaces (ZUI) auf Elastic Displays erfolgen, welche in den letzten Jahren realisiert wurden. Auf Basis dieser verschiedenen Systeme soll der
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9538fca157f2429accbfa69e729ba6a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.