Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Lie, Thomas J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lie, Thomas J., Costa, Kyle C., Lupa, Boguslaw, Korpole, Suresh, Whitman, William B., Leigh, John A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Sep . 109(38), 15473-15478.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41706428
Autor:
Costa, Kyle C., Wong, Phoebe M., Wang, Tiansong, Lie, Thomas J., Dodsworth, Jeremy A., Swanson, Ingrid, Burn, June A., Hackett, Murray, Leigh, John A., Metcalf, William
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2010 Jun . 107(24), 11050-11055.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20724015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tunçkanat, Taylan, Gendron, Aleksei, Sadler, Zoie, Neitz, Alex, Byquist, Sarah, Lie, Thomas J., Allen, Kylie D.
Publikováno v:
Biochemistry; 6/7/2022, Vol. 61 Issue 11, p1077-1090, 14p
Publikováno v:
BMC Microbiology, Vol 9, Iss 1, p 149 (2009)
Abstract Background Methanogenic Archaea play key metabolic roles in anaerobic ecosystems, where they use H2 and other substrates to produce methane. Methanococcus maripaludis is a model for studies of the global response to nutrient limitations. Res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d1d674b772e4ff3a0b72c3202a3b9ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.