Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Lie, Richard"'
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2019 Apr 01. 28(2), 104-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48699948
Autor:
Schleisman, Katrina B., Guzey, S. Selcen, Lie, Richard, Michlin, Michael, Desjardins, Christopher, Shackleton, Hazel S., Schwerdfeger, August C., Michalowski, Martin, Dubinsky, Janet M.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2018 Dec 01. 27(6), 566-580.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45151184
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Mar2020, Vol. 30 Issue 1, p67-81. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lie, Richard F
Primary literature serves an integral role within disciplinary communities to facilitate communication and mediate knowledge construction. As such, scientists devote much of their time immersed in primary literature to negotiate and update disciplina
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41f4e3237ebf4dc162a0c18d31f1d727
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Tamara J., Guzey, Siddika Selcen, Johnston, Amanda C., Akarsu, Murat, Odom, Peter Wesley, Aranda, Maurina Loren, Lie, Richard
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2018, p1-15, 15p