Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Lidstone S"'
Autor:
LaFaver, K, Lang, AE, Stone, J, Morgante, F, Edwards, M, Lidstone, S, Maurer, CW, Hallett, M, Dwivedi, AK, Espay, AJ, MDS FMD Study Group
BACKGROUND: There is large variability in the diagnostic approach and clinical management in functional movement disorders (FMD). This study aimed to examine whether opinions and clinical practices related to FMD have changed over the past decade. ME
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::67fac55846beff66dc3b1896160e6474
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/111771/6/LaFaver_et_al-2020-European_Journal_of_Neurology.pdf
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/111771/6/LaFaver_et_al-2020-European_Journal_of_Neurology.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2006 IEEE Nuclear Science Symposium Conference Record; 2006, p3283-3287, 5p
Autor:
Sossi, V., Blinder, S., Dinelle, K., Lidstone, S., Cheng, K.J.-C., Rahmim, A., McCormick, S., Doudet, D.J., Ruth, T.J.
Publikováno v:
2006 IEEE Nuclear Science Symposium Conference Record; 2006, p2653-2657, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.