Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Lidberg, Mathias"'
Publikováno v:
Proceedings of the Resource Efficient Vehicles Conference-2021 (rev2021)
The main contribution of this paper lies in the development of a novel front-to-rear axle brake force distribution strategy for the regenerative braking control of a vehicle with a high-speed electric drive unit at the front axle. The strategy adapts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::829fd3a55c6b72feab45b3568a114e63
https://research.chalmers.se/en/publication/91cc766c-efad-41c2-a8a6-caddf4b2432c
https://research.chalmers.se/en/publication/91cc766c-efad-41c2-a8a6-caddf4b2432c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angelis, Stavros, Tidlund, Matthias, Leledakis, Alexandros, Lidberg, Mathias, Nybacka, Mikael, Katzourakis, Diomidis
This study introduces a method for estimating the vehicle’s maximum entry speed for an ISO3888 part-2 double-lane change (DLC) test in simulation. Pseudospectral collocation in TOMLAB/ PROPT calculates the optimal steering angle that maximizes the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0cec09d02b100a3c590851496d3db023
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-163551
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-163551
Publikováno v:
AVEC '12, The 11th International Symposium on Advanced Vehicle Control, September 9-12, 2012, Seoul, Korea
This paper presents a combined control and estimation framework for energy recuperation in fully electric vehicles. We consider a fully electric powertrain, with a driven front axle operating on low friction road surfaces. Our objective is to find th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b8e84c4da9c51b8fe0be8502ac5bb35a
http://resolver.tudelft.nl/uuid:3af65ea1-526d-45d0-83e8-718495afed8f
http://resolver.tudelft.nl/uuid:3af65ea1-526d-45d0-83e8-718495afed8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.