Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Lida, T."'
Autor:
Morssink-Santing, Vivian E., van der Zee, Symen, Klaver, Lida T., de Brouwer, Jaap, Sins, Patrick H.M.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2024 83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of research in science teaching, 60(5), 1162-1192. Wiley
In this position paper, we introduce the concept of socioscientific capital (SSC) to denote students' resources that unequivocally play a part when students learn about and make decisions regarding socioscientific issues (SSIs). Students use a variet
Publikováno v:
In Marine Policy August 2018 94:28-38
Publikováno v:
Journal of research in science teaching, 60(5), 1125-1161. Wiley
The current study is about students' engagement with socioscientific issues (SSI). We explored the use of sources of knowledge about SSI and attitudes toward SSI among a sample of 1676 Dutch 8- to 16-year-old students. First, we developed a questionn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISSUE=8;TITLE=Citizenship Education Conference
The project ‘Working together towards scientific citizenship’ involved upper primary school students in the Netherlands, learning about and discussing various socioscientific issues (SSI), such as those related to the textile industry, energy tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4d08a8852f6089a025fde5eff51f1ef5
https://research.utwente.nl/en/publications/d5ae6009-39a6-4b62-a683-44ea8d924f76
https://research.utwente.nl/en/publications/d5ae6009-39a6-4b62-a683-44ea8d924f76
Publikováno v:
BioScience, 2014 Jul 01. 64(7), 581-592.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90006871