Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Licsandru, Tana Cristina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2022 104:136-149
Autor:
Chandrasapth, Koblarp, Yannopoulou, Natalia, Schoefer, Klaus, Licsandru, Tana Cristina, Papadopoulos, Thanos
Publikováno v:
International Marketing Review, 2021, Vol. 38, Issue 5, pp. 900-926.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-02-2021-0059
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2020 117:806-824
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2019 103:261-274
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2018 82:330-339
Autor:
Licsandru, Tana Cristina1 tana.licsandru@newcastle.ac.uk, Cui, Charles Chi2
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2020, Vol. 31, p795-798. 4p.
Autor:
Kipnis, Eva, Demangeot, Catherine, Pullig, Chris, Cross, Samantha N.N., Cui, Charles Chi, Galalae, Cristina, Kearney, Shauna, Licsandru, Tana Cristina, Mari, Carlo, Ruiz, Verónica Martín, Swanepoel, Samantha, Vorster, Lizette, Williams, Jerome D.
Supplemental Material, sj-docx-1-ppo-10.1177_0743915620975415 for Institutionalizing Diversity-and-Inclusion-Engaged Marketing for Multicultural Marketplace Well-Being by Eva Kipnis, Catherine Demangeot, Chris Pullig, Samantha N.N. Cross, Charles Chi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4bd12818a9fcff85d89e5c1e476377cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Creating Marketing Magic & Innovative Future Marketing Trends; 2017, p1513-1514, 2p