Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Lich, John D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Connor, Brian P., Eun, So-Young, Ye, Zhengmao, Zozulya, Alla L., Lich, John D., Moore, Chris B., Iocca, Heather A., Roney, Kelly E., Holl, Eda K., Wu, Quing Ping, van Deventer, Hendrick W., Fabry, Zsuzsanna, Ting, Jenny P.-Y.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Sep 01. 105(35), 13015-13020.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25463983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lich John D, Williams Kristi L, Iocca Heather A, Conti Brian J, Zhang Jinghua, Livingstone Laura R, Taxman Debra J, Ting Jenny, Reed William
Publikováno v:
BMC Biotechnology, Vol 6, Iss 1, p 7 (2006)
Abstract Background RNA interference (RNAi) technology is a powerful methodology recently developed for the specific knockdown of targeted genes. RNAi is most commonly achieved either transiently by transfection of small interfering (si) RNA oligonuc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d32eb3e4d1e04ad694d9a87581f0c5c1
Autor:
Allen, Irving C.1,2, Lich, John D.3, Arthur, Janelle C.2, Jania, Corey M.4, Roberts, Reid A.2, Callaway, Justin B.2, Tilley, Stephen L.4, Ting, Jenny P.-Y.1,2 panyun@med.unc.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. Jan2012, Vol. 7 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.