Zobrazeno 1 - 10
of 426
pro vyhledávání: '"Libera, N."'
Autor:
Li, Dan-Dan, Wang, Jun ⁎, Wan, Shan, Pšenička, Josef, Zhou, Wei-Ming, Bek, Jiří, Votočková-Frojdová, Jana
Publikováno v:
In Palaeoworld December 2019 28(4):487-507
Autor:
Weiming Zhou, Shan Wan, Jiří Bek, Jun Wang, Josef Pšenička, Dan-Dan Li, Jana Votočková-Frojdová
Publikováno v:
Palaeoworld. 28:487-507
Scolecopteris libera n. sp. is established on partial three-dimensionally preserved materials containing both sterile and fertile fronds collected from the volcanic tuff at the top of the Taiyuan Formation at the Wuda Coalfield, Inner Mongolia, China
Publikováno v:
Lake & Reservoir Management; Mar2024, Vol. 40 Issue 1, p18-35, 18p
Publikováno v:
Lake & Reservoir Management; Mar2022, Vol. 38 Issue 1, p80-94, 15p
Impact of Innovative Emotion Training in Preschool and Kindergarten Children Aged from 3 to 6 Years.
Autor:
Lafay A; Department of Psychology, Univ. Grenoble Alpes, Univ. Savoie Mont Blanc, Centre Nationale de la Recherche Scientifique (CNRS), Laboratoire de Psychologie et NeuroCognition (LPNC), 38000 Grenoble, France., Berger C; Department of Psychology, Univ. Grenoble Alpes, Univ. Savoie Mont Blanc, Centre Nationale de la Recherche Scientifique (CNRS), Laboratoire de Psychologie et NeuroCognition (LPNC), 38000 Grenoble, France., Alaria L; Department of Psychology, Univ. Grenoble Alpes, Univ. Savoie Mont Blanc, Centre Nationale de la Recherche Scientifique (CNRS), Laboratoire de Psychologie et NeuroCognition (LPNC), 38000 Grenoble, France., Angonin S; French Ministry of National Education, 75007 Paris, France., Dalla-Libera N; French Ministry of National Education, 75007 Paris, France., Richard S; Faculty of Psychology and Educational Science, University of Geneva, 1205 Geneva, Switzerland.; Department of Psychology, Valais University of Teacher Education, Haute Ecole Pédagogique du Valais (HEP-VS), 1890 Saint-Maurice, Switzerland., Cavadini T; Faculty of Psychology and Educational Science, University of Geneva, 1205 Geneva, Switzerland., Gentaz E; Faculty of Psychology and Educational Science, University of Geneva, 1205 Geneva, Switzerland.
Publikováno v:
Children (Basel, Switzerland) [Children (Basel)] 2023 Nov 17; Vol. 10 (11). Date of Electronic Publication: 2023 Nov 17.
Autor:
Kissinger JA; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada., Gregory BRB; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada., Clarkson C; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada., Libera N; Paleoecological Environmental Assessment and Research Laboratory, Department of Biology, Queen's University, Kingston, ON, K7L 3N, Canada., Eickmeyer DC; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada., Kimpe LE; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada., Kurek J; Mount Allison University, 144 Main St., Sackville, NB, E4L 1A7, Canada., Smol JP; Paleoecological Environmental Assessment and Research Laboratory, Department of Biology, Queen's University, Kingston, ON, K7L 3N, Canada., Blais JM; Department of Biology, University of Ottawa, 30 Marie Curie Pvt., Ottawa, ON, Canada. Electronic address: Jules.Blais@uottawa.ca.
Publikováno v:
Environmental pollution (Barking, Essex : 1987) [Environ Pollut] 2023 Oct 15; Vol. 335, pp. 122307. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 03.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.