Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Liber, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kühl, E., Dekovic, M., Thomaes, S., Koning, I., Liber, J., Social and personality development: A transactional approach, Leerstoel Thomaes, Development and Treatment of Psychosocial Problems, Leerstoel Dekovic, Leerstoel Finkenauer, Youth in Changing Cultural Contexts, Leerstoel Denissen
Publikováno v:
Kind en Adolescent Praktijk, 20(4)
De interventie ‘Meer Zelfcontrole Minder Boos’ wil kinderen met een licht verstandelijke beperking (LVB) en gedragsproblemen leren beter met boosheid om te gaan. Onderzoek moet uitwijzen hoe effectief deze interventie is.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08bb02e563663b17c437463e0ab9ebe0
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/415726
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/415726
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gedragstherapie. Amsterdam: Uitgeverij Boom
ISSUE=maart 2017;TITLE=Gedragstherapie
ISSUE=maart 2017;TITLE=Gedragstherapie
Uit meta-analyses is gebleken dat er een positief verband is tussen therapeutische alliantie en behandelresultaat, met name uit studies naar de effecten van behandeling van disruptief gedrag bij kinderen. Een therapeutische alliantie vormt zich mede
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1f33b8e29bb026be910f763fc69b0c1c
https://surfsharekit.nl/public/66ae7488-ebfc-4c8b-8188-a5fae71af296
https://surfsharekit.nl/public/66ae7488-ebfc-4c8b-8188-a5fae71af296
Publikováno v:
Lievense, P, Sterkenburg, P S, Bonnet, M & Liber, J 2015, ' ‘Stop nu met pesten!’: Een ‘serious game’-interventie voor ouders, leraren en begeleiders van kinderen met een beperking. ', Tijdschrift voor Orthopedagogiek, vol. 54, pp. 495-505 .
Vrije Universiteit Amsterdam
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 54, 495-505
Vrije Universiteit Amsterdam
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 54, 495-505
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7ebac27fb4c61eb4760cf49731e4f36f
https://hdl.handle.net/1871.1/c44f61d5-7b5a-4ade-bdb6-73f490948d0d
https://hdl.handle.net/1871.1/c44f61d5-7b5a-4ade-bdb6-73f490948d0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kind en Adolescent Praktijk, 8(3), 108-114
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6974ca83b2b676485ad5a0fc7234ecb8
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/de-school-als-behandelsetting-voor-kinderen-met-externaliserende-gedragsproblemen-zelfcontrole-op-school(657738ec-0619-49f3-aba8-4c65119dee28).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/de-school-als-behandelsetting-voor-kinderen-met-externaliserende-gedragsproblemen-zelfcontrole-op-school(657738ec-0619-49f3-aba8-4c65119dee28).html
Publikováno v:
In European Research in Telemedicine/La Recherche Européenne en Télémédecine March 2014 3(1):39-39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.