Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Liba H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liba H, Belahsen R
Publikováno v:
JOURNAL OF CORONA VIRUS COVID19.
Autor:
Liba, H., Belahsen, R.
Publikováno v:
In Nutrition clinique et métabolisme May 2023 37(2) Supplement 2:e30-e30
Autor:
Engel, Liba H.1
Publikováno v:
Social Studies. May/Jun2008, Vol. 99 Issue 3, p117-121. 5p.
Autor:
Liba H. Engel
Publikováno v:
The Social Studies. 99:117-121
For democracy to thrive, students increasingly need to participate in democratic education. During the first half of the twentieth century, two education reformers individually developed, refined, and implemented two different forms of democratic edu
Autor:
Liba H. Engel
Publikováno v:
The Educational Forum. 68:170-179
(2004). Does School Reform Have Legs? The Flourishing of Janusz Korczak's Pedagogy in Modern Israel. The Educational Forum: Vol. 68, No. 2, pp. 170-179.
Autor:
Engel, Liba H
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 119-132
International Journal Of Progressive Education
International Journal Of Progressive Education
This article explores the history and pedagogy of Janusz Korczak within the context of his contemporary early Twentieth-Century European Innovative Educators which include Maria Montessori, Homer Lane, A.S. Neill, and Anton Semyonovitch Makarenko. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c0a0469ca96efc275ac8ccf0851e25d3
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijpe/issue/26313/277311
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijpe/issue/26313/277311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Engel, Liba H.
Publikováno v:
International Journal of Progressive Education; Feb2013, Vol. 9 Issue 1, p119-132, 14p
Autor:
Engel, Liba H.
Publikováno v:
Educational Forum; Winter2004, Vol. 68 Issue 2, p170-179, 10p