Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Liao, Ching‐Yi"'
Autor:
Liao, Ching-Yi, 廖靜宜
94
The purpose of this research is to develop a self-instructional material for public health nurses upon their work and to discuss the educational efficiency after the intervention, including users’ evaluation regarding to the handbook. This
The purpose of this research is to develop a self-instructional material for public health nurses upon their work and to discuss the educational efficiency after the intervention, including users’ evaluation regarding to the handbook. This
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/05110664803641333984
Thesis (M.Eng.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Civil and Environmental Engineering, 1999.
Includes bibliographical references (p. 91-93).
by Ching-Yi Liao.
M.Eng.
Includes bibliographical references (p. 91-93).
by Ching-Yi Liao.
M.Eng.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/80163
Autor:
Liao, Ching-Yi1 (AUTHOR) chingyi206@ntnu.edu.tw, Ganz, J. B.2 (AUTHOR), Wattanawongwan, Sanikan2 (AUTHOR), Haas, April N.2 (AUTHOR), Ura, Sarah K.2 (AUTHOR), Vannest, Kimberly J.3 (AUTHOR), Morin, Kristi L.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Sep2022, Vol. 37 Issue 3, p158-168. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elmquist, Marianne, Crowe, Becky, Wattanawongwan, Sanikan, Reichle, Joe, Pierson, Lauren, Simacek, Jessica, Hong, Ee Rea, Liao, Ching-Yi, Ganz, J. Birdie
Publikováno v:
Review Journal of Autism and Developmental Disorders; 20240101, Issue: Preprints p1-21, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.