Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Liang, Yuefeng"'
Cross-device federated learning (FL) has been well-studied from algorithmic, system scalability, and training speed perspectives. Nonetheless, moving from centralized training to cross-device FL for millions or billions of devices presents many risks
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.12862
Autor:
Liang, Yuefeng1 (AUTHOR), Hsieh, Cho-Jui2 (AUTHOR), Lee, Thomas C. M.1 (AUTHOR) tcmlee@ucdavis.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/20/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-23. 23p.
Extreme multi-label classification aims to learn a classifier that annotates an instance with a relevant subset of labels from an extremely large label set. Many existing solutions embed the label matrix to a low-dimensional linear subspace, or exami
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1811.01305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liang, Yuefeng
This thesis introduces a new modeling approach that allows very large power systems to be modeled on a real time electro-magnetic transients (EMT) digital simulator with reduced hardware costs. The key step in achieving this is the development of an
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/4464
Autor:
Liang, Yuefeng
This thesis introduces a new modeling approach that allows very large power systems to be modeled on a real time electro-magnetic transients (EMT) digital simulator with reduced hardware costs. The key step in achieving this is the development of an
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/4464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.