Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Liang, Ya‐Lun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Epidemiology and Psychiatric Sciences; January 2024, Vol. 32 Issue: 1
Autor:
Hsiao, Yong-Ru, Tsai, Yueh Lin, Huang, Yu-Chi, Lu, Shih-Ching, Chuang, Chia-Jou, Liang, Ya-Lun, Chan, Yu-Chen, Chen, Hsueh-Chih, Hu , Jon-Fan
Publikováno v:
Hsiao, Yong-Ru; Tsai, Yueh Lin; Huang, Yu-Chi; Lu, Shih-Ching; Chuang, Chia-Jou; Liang, Ya-Lun; et al.(2014). The Role of Theory of Mind in Teenagers’ Humor Comprehension. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4cz2k4k2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9518b77830df96df3ee78f5d16981429
http://www.escholarship.org/uc/item/4cz2k4k2
http://www.escholarship.org/uc/item/4cz2k4k2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.