Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Liang, Jiajuan"'
Autor:
Shao, Qian, Kang, Jiangrui, Chen, Qiyuan, Li, Zepeng, Xu, Hongxia, Cao, Yiwen, Liang, Jiajuan, Wu, Jian
Semi-Supervised Learning (SSL) has become a preferred paradigm in many deep learning tasks, which reduces the need for human labor. Previous studies primarily focus on effectively utilising the labelled and unlabeled data to improve performance. Howe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.11653
Autor:
Cao, Yiwen1 (AUTHOR) yiwencao@uic.edu.cn, Liang, Jiajuan1,2 (AUTHOR) jiajuanliang@uic.edu.cn, Xu, Longhao3 (AUTHOR) long-hao.xu@med.uni-goettingen.de, Kang, Jiangrui1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Jun2024, Vol. 12 Issue 11, p1711. 16p.
Publikováno v:
Chinese Management Studies, 2021, Vol. 16, Issue 5, pp. 993-1020.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CMS-07-2020-0294
Publikováno v:
In Computational Statistics and Data Analysis March 2023 179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chinese Management Studies, 2021, Vol. 16, Issue 2, pp. 293-314.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CMS-07-2020-0295
Autor:
Jiao, Guimei1 (AUTHOR) gmjiao@lzu.edu.cn, Liang, Jiajuan2,3 (AUTHOR) gmjiao@lzu.edu.cn, Wang, Fanjuan1 (AUTHOR) 18393919665@163.com, Chen, Xiaoli1 (AUTHOR) chenshk21@lzu.edu.cn, Chen, Shaokang1 (AUTHOR) haoli21@lzu.edu.cn, Li, Hao1 (AUTHOR) jinj21@lzu.edu.cn, Jin, Jing1 (AUTHOR) caijl21@lzu.edu.cn, Cai, Jiali1 (AUTHOR) zhangfj21@lzu.edu.cn, Zhang, Fangjie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Axioms (2075-1680). May2023, Vol. 12 Issue 5, p431. 37p.
Autor:
Wang, Sirao1,2 (AUTHOR), Liang, Jiajuan1,3 (AUTHOR), Zhou, Min1,3 (AUTHOR), Ye, Huajun1,3 (AUTHOR) hjye@uic.edu.cn
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Nov2022, Vol. 10 Issue 22, p4300. 22p.
Autor:
Liang, Jiajuan1,2 (AUTHOR) jiajuanliang@uic.edu.cn, He, Ping1,2 (AUTHOR), Yang, Jun1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Axioms (2075-1680). Nov2022, Vol. 11 Issue 11, p587. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.