Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Li-yuan Li"'
Publikováno v:
Advances in Civil Engineering, Vol 2023 (2023)
To more accurately consider the dynamic response of composite box girder bridges with corrugated steel webs under the effect of live loads, based on the theory of vehicle-bridge coupled vibration, a refined finite element model of vehicle-bridge coup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b9657e5b8e646709e4cff1c7404aac4
Autor:
Li, Yuan-Li1 (AUTHOR), Yan, En-Qi1 (AUTHOR), Zhao, Guang-Nian2,3 (AUTHOR) zhaogn@thj.tjmu.edu.cn, Jin, Lei1 (AUTHOR) jinleirepro@yahoo.com, Ma, Bing-Xin1 (AUTHOR) mabx@tjh.tjmu.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Ovarian Research. 10/2/2024, Vol. 17 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Li-Yuan Li, 李立遠
104
In this thesis we employed sol-gel spin coating method to fabricate Zn1-xSnxO films on the silicon substrates. The experiment used different Sn mole ratio x (0, 0.02, 0.04, 0.06) and various sintering temperature (500 ℃, 600 ℃, 700 ℃),
In this thesis we employed sol-gel spin coating method to fabricate Zn1-xSnxO films on the silicon substrates. The experiment used different Sn mole ratio x (0, 0.02, 0.04, 0.06) and various sintering temperature (500 ℃, 600 ℃, 700 ℃),
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/70316231585692285921
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 20 February 2020 589
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Geoscience and Remote Sensing. 61:1-14
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 13; Pages: 10098
Education for Sustainable Development (ESD) plays a significant role in the environmental, economic, social and cultural spheres and is a key element in achieving sustainable development goals. Higher education institutions, as the main producers of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.