Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Li-Hua Mei"'
Autor:
Li-Hua Mei, Wen-Xuan Zheng, Zheng-Tao Zhao, Ning Meng, Qin-Ren Zhang, Wen-Jun Zhu, Rui-Ding Li, Xiao-Lin Liang, Quan-Yang Li
Publikováno v:
Nutrients, Vol 13, Iss 11, p 3891 (2021)
Probiotic intake has been shown to improve certain physiological health indicators. We aimed to examine effects of Lactobacillus casei LTL1879, obtained from long-lived elderly volunteers, on blood biochemical, oxidative, and inflammatory markers and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a2addd535e541a7976aef1bb371d5f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Optics Communications 1 August 2012 285(17):3669-3673
Autor:
He, Jun-Rong, Li, Hua-Mei
Publikováno v:
In Optics Communications 2011 284(12):3084-3089
Autor:
Zheng-Tao Zhao, Rui-Ding Li, Wen-Xuan Zheng, Ning Meng, Wen-Jun Zhu, Quanyang Li, Qin-Ren Zhang, Xiao-Lin Liang, Li-Hua Mei
Publikováno v:
Nutrients, Vol 13, Iss 3891, p 3891 (2021)
Nutrients
Volume 13
Issue 11
Nutrients
Volume 13
Issue 11
Probiotic intake has been shown to improve certain physiological health indicators. We aimed to examine effects of Lactobacillus 
casei LTL1879, obtained from long-lived elderly volunteers, on blood biochemical, oxidative, and inflammatory m
casei LTL1879, obtained from long-lived elderly volunteers, on blood biochemical, oxidative, and inflammatory m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.