Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Li Yi-he"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Du, Yuan-Zhuo, Dong, Qian-Xi, Hu, Hong-Ji, Guo, Biao, Li, Yi-He, Zhang, Ji, Li, Fu-Chun, Guo, Ju
Publikováno v:
Lipids in Health & Disease; 5/27/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ke, Shi‐Ying, Weng, Ken‐Pen, Chang, Meng‐Chu, Wu, Ming‐Ting, Li, Yi‐He, Chien, Kuang‐Jen, Lin, Chu‐Chuan, Hsieh, Kai‐Sheng, Chang, Ming‐Hua, Pan, Jun‐Yen, Peng, Hsu‐Hsia
Publikováno v:
Journal of Magnetic Resonance Imaging; May2023, Vol. 57 Issue 5, p1492-1504, 13p
It is through playing games that children learn as they develop and grow up. Toys are important tools, and children can learn and grow from playing by using toys as teaching aids. Besides, every child has a different natural “temperament”. Childr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a8a4011310841add65ee427e1ce2e16
Publikováno v:
In Journal of Organometallic Chemistry 2007 692(23):5303-5306
107
The purpose of this study is to explore the transformative learning process of the elderly graduate students, over 55 years old and studying in the graduate institutes of the universities in southern Taiwan, before their enrolments to enteri
The purpose of this study is to explore the transformative learning process of the elderly graduate students, over 55 years old and studying in the graduate institutes of the universities in southern Taiwan, before their enrolments to enteri
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/2ngxb5