Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Li Sixun"'
Publikováno v:
Sichuan jingshen weisheng, Vol 37, Iss 4, Pp 307-311 (2024)
BackgroundComorbid attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) and emotional dysregulation may represent a distinct subtype of ADHD, which is characterized by an increased risk of anxiety or depressive disorder and a poor clinical prognosis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e722e5de02304cd98835edee08dc5c64
Publikováno v:
Zhejiang dianli, Vol 42, Iss 9, Pp 77-88 (2023)
The proportion of the integrated converters using PSC (power synchronization control) in power systems is increasing year by year, but there is a lack of in-depth research on the transient synchronization stability. Therefore, the transient s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/166d0659fd5541f085c9832542671a92
Publikováno v:
Zhejiang dianli, Vol 42, Iss 1, Pp 13-22 (2023)
Phase-locked loop-based grid-forming converters (PLL-GFCs) can regulate frequency and voltage. However, the transient synchronization stability after their connection to the high-voltage AC power grid is unclear. Therefore, the transient sync
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a9ab5100dd48a99fc09edc07310f7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Sichuan University (Medical Science Edition); 2024, Vol. 55 Issue 2, p346-352, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.