Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Li, YinLing"'
Publikováno v:
In Tetrahedron Letters 1 September 2024 147
Autor:
Zheng, Xuefeng, Gao, Zehao, Li, Yinling, Wang, Yuyang, Guo, Caihong, Du, Xiaoyan, Shen, Qiuxia, Zhang, Xue, Yang, Hongjun, Yin, Xiaoying, Sun, Jing, Wang, Hong, Wan, Minmin, Zheng, Longbo
Publikováno v:
In Journal of Gastrointestinal Surgery November 2024 28(11):1819-1827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 490, p 01001 (2024)
As the economy continues to advance, and the populace's demand for material well-being grows, urban areas are witnessing an increasing need for electricity supply. Substations, playing a pivotal role in the power industry, are proliferating in terms
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/634c5539dbe9495faa19d01fec4840ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Dan, Han, TianShu, Chu, Xia, Lu, Huimin, Yang, Xue, Zi, TianQi, Zhao, YanHe, Wang, XinYue, Liu, ZhiPeng, Ruan, JingQi, Liu, Xin, Ning, Hua, Wang, MaoQing, Tian, Zhen, Wei, Wei, Sun, Yue, Li, YinLing, Guo, Rui, Wang, Yu, Ling, Fan, Guan, Yue, Shen, Da, Niu, YuCun, Li, Ying, Sun, ChangHao
Publikováno v:
In Cell Metabolism 2 March 2021 33(3):581-597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li Yinling
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 153, p 01025 (2023)
With the acceleration of educational informatization, the blended teaching mode has developed rapidly. In this context, grounded in Bandura's self-efficacy theory, this study investigated the relationship among students’ satisfaction with blended t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34437b1eddb248d1add3dc61f133da79