Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Li, E. D."'
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; May2009, Vol. 105 Issue 10, p104310-104316, 6p, 1 Color Photograph, 1 Chart, 3 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Preparation of students of pedagogical universities to guide the project-research activity of pupils
Autor:
Baimukhambetova, B. S., Nauryzbaevna, E. K., Li, E. D., Baizhanova, S. A., Bekmagambetova, M. Z., Maira Sapieva, Pchelkina, T. R.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::187b854eeef6c5055f5ff664510c077c
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84990058847&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84990058847&partnerID=MN8TOARS
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f41672ec362d9fd9d324ab57ece83ae7
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0347307142&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0347307142&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.