Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Li, Changlun"'
Autor:
Su, Hang, Dzodzo, Borislav, Li, Changlun, Zhao, Danyang, Geng, Hao, Li, Yunxiang, Jaggi, Sidharth, Meng, Helen
The flipped classroom is a new pedagogical strategy that has been gaining increasing importance recently. Spoken discussion dialog commonly occurs in flipped classroom, which embeds rich information indicating processes and progression of students' l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.12399
Publikováno v:
In Engineering Applications of Artificial Intelligence January 2023 117 Part B
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Applied Surface Science 1 April 2021 544
Autor:
Li, Changlun1,2 (AUTHOR), Xi, Wenshuai2 (AUTHOR), Wang, Caihong2 (AUTHOR), Lin, Xiongchao2 (AUTHOR) lxc@cumtb.edu.cn, Xu, Deping2 (AUTHOR), Wang, Yonggang2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Minerals (2075-163X). Dec2022, Vol. 12 Issue 12, p1525. 13p.
Autor:
Jiang, Yi, Guo, Lu, Han, Lei, Li, Han, Li, Changlun, Wen, Lianbin, Song, Yanqiong, Wang, Zhaoyang, Wang, Pan, Guo, Qulian, Zhao, Wenxi, Liu, Mengxiang, Chen, Jiali, Wu, Zhenying, Yan, Yushan, Xu, Ke, Gu, Tao, Wu, Xue, He, Kun, Su, Ke
Publikováno v:
Journal of Cancer Research & Clinical Oncology; Nov2023, Vol. 149 Issue 15, p14271-14282, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li,Han, Guo,Lu, Su,Ke, Li,Changlun, Jiang,Yi, Wang,Pan, Chen,Jiali, Wu,Zhenying, Xu,Ke, Gu,Tao, Zeng,Hao, He,Kun, Chi,Hao, Zhao,Wenxi, Han,Lei, Han,Yunwei
Publikováno v:
Journal of Hepatocellular Carcinoma.
Han Li,1,* Lu Guo,2,* Ke Su,1,* Changlun Li,3 Yi Jiang,1 Pan Wang,4 Jiali Chen,1 Zhenying Wu,1 Ke Xu,5 Tao Gu,1 Hao Zeng,1 Kun He,6 Hao Chi,1 Wenxi Zhao,7 Lei Han,3 Yunwei Han1 1Department of Oncology, The Affiliated Hospital of Southwest
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.