Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Lhotáková, M"'
Autor:
Lhotáková, M.1 marketa.lhotakova@vse.cz, Olšanová, K.1 kveta.olsanova@vse.cz
Publikováno v:
Central European Business Review. 2015, Vol. 4 Issue 2, p48-59. 12p.
Autor:
Farková, A.1 alenafarkova@yahoo.com, Lhotáková, M.2 marketa.lhotakova@vse.cz
Publikováno v:
Central European Business Review. Mar2014, Vol. 3 Issue 1, p20-26. 7p.
Autor:
Mlčoch, T, Puda, R, Ješina, P, Lhotáková, M, Štěrbová, Š, Doležal, T, Mlčoch, T, Ješina, P, Lhotáková, M, Štěrbová, Š, Doležal, T
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition; Jan2018, Vol. 72 Issue 1, p87-92, 6p, 2 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lhotáková, Michaela
Submitted thesis named Media picture of threaten children care system transformation aims to find out what media image is created by surveyed internet media Aktualne.cz about the transformation of threaten children care system in years 2012-2016. Thi
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388903
Autor:
Lhotáková, Markéta
Positioning is an important tool of marketing planning and brand building on the market. Positionig is a streategy that helps marketers to differentiate the brand from those of competition and creaete unique brand perception in minds of target consum
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.