Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Lewis, Colleen M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Note: In text citations refer to references in the attachment HashSetPaper.bbl or the attached Figures. \textit{} and \textbf{} are used to indicate italics and bold, respectively. \label{} is used to be able to designate a subsection that we refer t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92e2961079b717923cfa992ada3d388a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fincher, Sally, Jeuring, Johan, Miller, Craig S., Donaldson, Peter, Boulay, Benedict du, Hauswirth, Matthias, Hellas, Arto, Hermans, Felienne, Lewis, Colleen M., Mühling, Andreas, Pearce, Janice L., Petersen, Andrew, Giannakos, Michail N., Sindre, Guttorm, Luxton-Reilly, Andrew, Divitini, Monica
Publikováno v:
Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education: ITiCSE 2020, 502-503
STARTPAGE=502;ENDPAGE=503;TITLE=Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education
Fincher, S, Jeuring, J, Miller, C S, Donaldson, P, Boulay, B D, Hauswirth, M, Hellas, A, Hermans, F, Lewis, C M, Mühling, A, Pearce, J L & Petersen, A 2020, Capturing and Characterising Notional Machines . in M N Giannakos, G Sindre, A Luxton-Reilly & M Divitini (eds), Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education : ITiCSE 2020 . acm, New York, pp. 502-503, 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Trondheim, Norway, 17/06/20 . https://doi.org/10.1145/3341525.3394988
ITiCSE
STARTPAGE=502;ENDPAGE=503;TITLE=Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education
Fincher, S, Jeuring, J, Miller, C S, Donaldson, P, Boulay, B D, Hauswirth, M, Hellas, A, Hermans, F, Lewis, C M, Mühling, A, Pearce, J L & Petersen, A 2020, Capturing and Characterising Notional Machines . in M N Giannakos, G Sindre, A Luxton-Reilly & M Divitini (eds), Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education : ITiCSE 2020 . acm, New York, pp. 502-503, 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Trondheim, Norway, 17/06/20 . https://doi.org/10.1145/3341525.3394988
ITiCSE
A notional machine is a pedagogic device to assist the understanding of some aspect of programs or programming. It is typically used to support explaining a programming construct, or the user-understandable semantics of a program. For example, a vari
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f97136b6815a87e299dea714c6e0bcd8
https://doi.org/10.1145/3341525.3394988
https://doi.org/10.1145/3341525.3394988
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lewis, Colleen M.
Publikováno v:
Lewis, Colleen M.(2012). Applications of Out-of-Domain Knowledge in Students' Reasoning about Computer Program State. UC Berkeley: Science & Mathematics Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5r8257tw
To meet a growing demand and a projected deficit in the supply of computer professionals (NCWIT, 2009), it is of vital importance to expand students' access to computer science. However, many researchers in the computer science education community un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f29c495079cede794c898057ceb7e866
http://n2t.net/ark:/13030/m51z4896
http://n2t.net/ark:/13030/m51z4896
Autor:
Lewis, Colleen M.
Publikováno v:
ACM Inroads; October 2017, Vol. 8 Issue: 4 p17-20, 4p
Publikováno v:
Proceedings of the Seventh International Workshop: Computing Education Research; 8/ 8/2011, p3-10, 8p
Autor:
Lewis, Colleen M.
Publikováno v:
Proceedings of the 41st ACM Technical Symposium: Computer Science Education; 3/10/2010, p346-350, 5p