Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Levy, B.T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fontana, M., Eckert, G.J., Katz, B.P., Keels, M.A., Levy, B.T., Levy, S.M., Kemper, A.R., Yanca, E., Jackson, R., Warren, J., Kolker, J.L., Daly, J.M., Kelly, S., Talbert, J., McKnight, P.
Supplemental material, sj-docx-1-jdr-10.1177_00220345231173585 for Predicting Dental Caries in Young Children in Primary Health Care Settings by M. Fontana, G.J. Eckert, B.P. Katz, M.A. Keels, B.T. Levy, S.M. Levy, A.R. Kemper, E. Yanca, R. Jackson,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c8308e8341d325866828053ca1b5371
Autor:
Fontana, M., Eckert, G.J., Katz, B.P., Keels, M.A., Levy, B.T., Levy, S.M., Kemper, A.R., Yanca, E., Jackson, R., Warren, J., Kolker, J.L., Daly, J.M., Kelly, S., Talbert, J., McKnight, P.
Publikováno v:
Journal of Dental Research; Aug2023, Vol. 102 Issue 9, p988-998, 11p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.