Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Levine, Thomas H."'
Autor:
Marcus, Alan S., Levine, Thomas H.
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2021, Vol. 16, Issue 2, pp. 115-125.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-08-2021-0021
Autor:
Levine, Thomas H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Studies. Nov/Dec2022, Vol. 113 Issue 6, p319-329. 11p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Levine, Thomas H.1 (AUTHOR) thomas.levine@uconn.edu, Marcus, Alan S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Studies. Jun2024, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-jte-10.1177_00224871221108645 for Exploring the Nature, Facilitators, and Challenges of Program Coherence in a Case of Teacher Education Program Redesign Using Core Practices by Thomas H. Levine, Glenn Tatsuya Mitoma,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e5fe79a4ce62f18d0bfe708b1b4f9523
Autor:
Levine, Thomas H.
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2010 Jan 01. 37(1), 109-130.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23479301
Autor:
Levine, Thomas H.
Publikováno v:
Counterpoints, 2010 Jan 01. 376, 143-158.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42980737
Autor:
Levine, Thomas H.
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2010 Jan 01. 85(3), 276-289.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25759029
Autor:
Levine, Thomas H.1, Marcus, Alan S.1
Publikováno v:
Journal of Advanced Academics. Fall2007, Vol. 19 Issue 1, p116-138. 23p. 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.