Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Levin, Orna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levin, Orna1 (AUTHOR) Orna_l@achva.ac.il, Hemi, Merav Esther2,3 (AUTHOR), Kasperski, Ronen2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan2025, Vol. 30 Issue 1, p225-239. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levin, Orna, Paryente, Bilha
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2021, Vol. 29, Issue 2/3, pp. 53-69.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-10-2020-0123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levin, Orna Messer
Texte remanié de: Dissertação de mestrado--Departamento de teorie literária--Universidade Estadual de Campinas, 1989.
Bibliogr. p. 214-228.
Bibliogr. p. 214-228.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40177329b
Autor:
Levin, Orna Messer, 1960
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnicampUniversidade Estadual de CampinasUNICAMP.
Orientador: Roberto Schwarz
Tese (doutorado) - Universidade Estadual de Campinas, Instituto de Estudos da Linguagem
Made available in DSpace on 2018-07-20T02:50:13Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Levin_OrnaMesser_D.pdf: 36600255 bytes, checksu
Tese (doutorado) - Universidade Estadual de Campinas, Instituto de Estudos da Linguagem
Made available in DSpace on 2018-07-20T02:50:13Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Levin_OrnaMesser_D.pdf: 36600255 bytes, checksu
Externí odkaz:
http://repositorio.unicamp.br/jspui/handle/REPOSIP/270177
Autor:
לוין, אורנה, LEVIN, ORNA
Publikováno v:
Studies in Education / עיונים בחינוך, 2019 Jan 01(17/19), 218-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26769076
Autor:
Flavian, Heidi, Levin, Orna
Publikováno v:
Teaching Education; Jun2024, Vol. 35 Issue 2, p145-161, 17p