Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Levin, Mariana"'
Autor:
WALKOE, JANET, LEVIN, MARIANA
Publikováno v:
For the Learning of Mathematics, 2020 Jul 01. 40(2), 27-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27091156
Autor:
Grant, Theresa J., Levin, Mariana
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2020 Mar 01. 8(2), 8-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mte-2019-0008
Autor:
Levin, Mariana
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2018 Jul 01. 36(3), 247-278.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48541481
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 2015 Jan 01. 24(1), 93-136.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43828552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Küchle, Valentin A. B., Karunakaran, Shiv S., Levin, Mariana, Smith III, John P., Castle, Sarah, Jihye Hwang, Yaomingxin Lu, Elmore, Robert A.
Publikováno v:
Journal of Humanistic Mathematics; Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p54-69, 16p
This paper investigates how features of teaching practice may foster appropriation: learning that involves both deep conceptual understanding and transforming scientific discourse in a way that is significant for oneself. Data were drawn from classro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::8a0c6fd54a725893973a177e1588a803
http://hdl.handle.net/11585/655600
http://hdl.handle.net/11585/655600
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.