Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Levi Jakšić, Maja"'
Publikováno v:
Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies. 23(2):13-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=698585
Publikováno v:
Amfiteatru Economic / Economic Amphitheater. 48(20):418-436
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=680560
Publikováno v:
Industrija, Vol 43, Iss 3, Pp 81-105 (2015)
The research scope of the paper is prioritization of open innovation determinants in banking industry using an integrated application of qualitative and quantitative methods in the evaluation process. The research methods were implemented to compound
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51186958f26d498186902d68b65c0752
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levi-Jakšić, Maja1 majal@fon.bg.ac.rs, Radovanović, Nikola2 nradovanovic@zis.gov.rs, Radojičić, Zoran3 zoran@fon.rs
Publikováno v:
Proceedings of Rijeka Faculty of Economics: Journal of Economics & Business. 2013, Vol. 31 Issue 2, p253-278. 26p.
Publikováno v:
Management (1820-0222); 2016, Vol. 21 Issue 78, p1-10, 10p
Publikováno v:
Management (1820-0222); 2015, Vol. 20 Issue 76, p49-61, 13p
Publikováno v:
Management (1820-0222); 2013, Vol. 18 Issue 67, p15-24, 10p
Autor:
Kovijanić, Tijana
Publikováno v:
Универзитет у Новом Саду
CRIS UNS
CRIS UNS
Kreiranje preduzetničkih ekosistema povlači za sobom razvoj programa i inicijativa podrške preduzetništvu, posebno značajnih za žene koje su u znatno manjem broju prisutne na preduzetničkoj sceni. Inkubator se može posmatrati kao preduzetnič
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f77cfd17291c233f11a2e2879fca595d
https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/68714/Disertacija.pdf
https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/68714/Disertacija.pdf
Autor:
Stanković, Jelena
Publikováno v:
Универзитет у Новом Саду
CRIS UNS
CRIS UNS
Opšti cilj istraživanja u ovoj doktorskoj disertaciji jeste razvoj pragmatičnog modela koji će omogućiti efikasnije upravljanje procesima brendiranja primenom lean koncepta u marketingu. Predmet istraživanja predstavljaju stavovi i zadovoljstvo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e1200acacf1c697cc00d4d0f3bfc6631
http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/41371/Disertacija.pdf
http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/41371/Disertacija.pdf