Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"Levelling up"'
Autor:
Shivani Sickotra
Publikováno v:
Regional Studies, Regional Science, Vol 11, Iss 1, Pp 724-737 (2024)
English policymaking has traditionally been centralised, assuming homogenous needs across regions and contributing to economic inequalities. The Levelling Up Agenda aims to address these disparities through a place-based approach using devolved Combi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd0369e8feaf4b1e86da372eaa01bb18
Autor:
Furlong, Jamie, Jennings, Will
Publikováno v:
The Changing Electoral Map of England and Wales.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/9780191943331.003.0001
Publikováno v:
Urban Planning, Vol 8, Iss 1, Pp 372-387 (2023)
The current convergence of global challenges, particularly the climate change emergency, the Covid-19 pandemic, and the Black Lives Matter movement, have highlighted the need for a new lens to challenge and interrogate key urban planning assumptions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25343236f3304b2fb5576e094b756a4e
Publikováno v:
Regional Studies, Regional Science, Vol 9, Iss 1, Pp 794-817 (2022)
ABSTRACTIn early 2022, the UK government published its White Paper on Levelling Up the UK, arguably the most important spatial policy document for more than 80 years. There is much that is innovative in the White Paper, but also some key limitations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/926a20ea942f4764a54733608770c241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andre Adam Kurowski
Publikováno v:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny, Vol 41, Iss 2, Pp 41-53 (2022)
Introduction: One major effect of the Covid 19 lockdown has been the closure of schools and the switch to home learning for most children through online or hybrid models of teaching and learning. However, questions would be asked about the quality of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49a98a7ae2ab4c1b8662827ab2e90149
Publikováno v:
Urban Planning, 8, 1, 372-387, Social Justice in the Green City
The current convergence of global challenges, particularly the climate change emergency, the Covid-19 pandemic, and the Black Lives Matter movement, have highlighted the need for a new lens to challenge and interrogate key urban planning assumptions
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87699
Autor:
Abigail Taylor
Publikováno v:
Transactions of the Association of European Schools of Planning, Vol 6, Iss 1 (2022)
Addressing issues of regional inequalities and supporting ‘left behind’ regions is a global issue, but analysis of international regions that have successfully levelled up is limited. Developing and implementing effective place-based policies is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fe7b3199c7a44a7aa82f02923c2b568