Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Levacher, Julie"'
Autor:
Levacher, Julie1 (AUTHOR) julie.levacher@uni-saarland.de, Spinath, Frank M.1 (AUTHOR), Becker, Nicolas1 (AUTHOR), Hahn, Elisabeth1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 1/20/2023, Vol. 17 Issue 1, p1-27. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levacher, Julie, Koch, Marco, Stegt, Stephan J., Hissbach, Johanna, Spinath, Frank M., Escher, Malvin, Becker, Nicolas
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
Standardized ability tests that are associated with intelligence are often used for student selection. In Germany two different admission procedures to select students for medical studies are used simultaneously; the TMS and the HAM-Nat. Due to this
The meta-analysis is intended to be a systematic examination of individual facets of the self and the so-called Imposter Syndrome/Phenomenon. Through the meta-analysis, a conceptual approach to the term Imposter Phenomenon will take place and conclus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e4b070988fa2ec51717f52bedcc97b65
Extensive evidence clearly endorses the use of standardized reasoning ability tests and subject-specific knowledge tests as valid and useful tools for admission-restricted study programs. Yet, tests are still rarely applied for university admission i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3433267b8c50f98f7f81bb042c584b87
Publikováno v:
Journal of Intelligence; May2023, Vol. 11 Issue 5, p82, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.