Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Leung, Joan H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain and Language March 2017 166:19-28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leung JH; Faculty of Science, School of Psychology, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Centre for Brain Research, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Eisdell Moore Centre for Hearing and Balance Research, School of Medicine, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Thorne PR; Faculty of Science, School of Psychology, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Centre for Brain Research, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Eisdell Moore Centre for Hearing and Balance Research, School of Medicine, University of Auckland, Auckland, New Zealand., Purdy SC; Faculty of Science, School of Psychology, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Centre for Brain Research, University of Auckland, Auckland, New Zealand.; Faculty of Medical and Health Sciences, Eisdell Moore Centre for Hearing and Balance Research, School of Medicine, University of Auckland, Auckland, New Zealand., Cheyne K; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Steptoe B; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Ambler A; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Hogan S; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Ramrakha S; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand., Caspi A; Department of Psychology and Neuroscience, Duke University, Durham, North Carolina, USA.; Department of Biostatistics and Bioinformatics, Center for Genomic and Computational Biology, Duke University, Durham, North Carolina, USA.; Social, Genetic and Developmental Psychiatry Centre, Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience, King's College London, London, United Kingdom.; PROMENTA, Faculty of Social Sciences, University of Oslo, Oslo, Norway.; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Duke University, Durham, North Carolina, USA., Moffitt TE; Department of Psychology and Neuroscience, Duke University, Durham, North Carolina, USA.; Department of Biostatistics and Bioinformatics, Center for Genomic and Computational Biology, Duke University, Durham, North Carolina, USA.; Social, Genetic and Developmental Psychiatry Centre, Institute of Psychiatry, Psychology and Neuroscience, King's College London, London, United Kingdom.; PROMENTA, Faculty of Social Sciences, University of Oslo, Oslo, Norway.; Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Duke University, Durham, North Carolina, USA., Poulton R; Faculty of Science, Department of Psychology, Dunedin Multidisciplinary Health and Development Research Unit, University of Otago, Dunedin, New Zealand.
Publikováno v:
Ear and hearing [Ear Hear] 2024 Nov-Dec 01; Vol. 45 (6), pp. 1369-1380. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 20.