Zobrazeno 1 - 10
of 17 177
pro vyhledávání: '"Letter recognition"'
Autor:
Mayarita, Yulva1 ulvaanasa@gmail.com, Amelasasih, Prianggi1 prianggi_amelasasih@umg.ac.id, Yulyanto2 yulyanto@uniku.ac.id
Publikováno v:
Jurnal Impresi Indonesia (JII). Feb2024, Vol. 3 Issue 2, p176-183. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sugiyama, Midori1 (AUTHOR) midori.sugiyama@keio.jp, Fujii, Shinya2 (AUTHOR), Mori, Masaki2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/3/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Society, Vol 10, Iss 2, Pp 556-570 (2022)
This study aims to better understand how the use of smartboard media supports letter recognition ability in students with Cerebral Palsy at Lutang State Special School. Data was collected using a questionnaire and an efficacy assessment. Among them a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ca8f160c31345e3a8c5dd22fc60a73b
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract This study aimed to clarify the relationship between autistic traits and letter information processing, specifically, the components of faces when attention is paid to face-like information. We created a new “henohenomoheji-type compound s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57051c4618334faab2cd6d22d608abcc
Autor:
Liza Robiatul, Muhammad Basri
Publikováno v:
Scaffolding: Jurnal Pendidikan Islam dan Multikulturalisme, Vol 5, Iss 1 (2023)
This research aims to determine how word card media affects children's letter recognition. Classroom teachers were questioned during data collection, along with other teachers, and learning activities were checked. This study used a qualitative metho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16700c1686ca4155ab57527bae52aabb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.