Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Letley, L"'
Publikováno v:
In Vaccine: X August 2023 14
Publikováno v:
In Vaccine 21 May 2015 33(22):2620-2628
Autor:
Bell, S., Clarke, Richard, Ismail, S. A., Ojo-Aromokudu, O., Naqvi, H., Coghill, Y., Donovan, H., Letley, L., Paterson, P., Mounier-Jack, S.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 1 (2022)
PLoS ONE, Vol 17, Iss 1, p e0260949 (2022)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 17, Iss 1, p e0260949 (2022)
PLoS ONE
Background The UK began delivering its COVID-19 vaccination programme on 8 December 2020, with health and social care workers (H&SCWs) given high priority for vaccination. Despite well-documented occupational exposure risks, however, there is evidenc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ladhani, SN, Ireland, G, Baawuah, F, Beckmann, J, Okike, IO, Ahmad, S, Garstang, J, Brent, AJ, Brent, B, Walker, J, Aiano, F, Amin-Chowdhury, Z, Letley, L, Flood, J, Jones, SEI, Kall, M, Borrow, R, Linley, E, Zambon, M, Poh, J, Lackenby, A, Ellis, J, Amirthalingam, G, Brown, KE, Ramsay, ME
Background: Older children have higher SARS-CoV-2 infection rates than younger children. We investigated SARS-CoV-2 infection, seroprevalence and seroconversion rates in staff and students following the full reopening of all secondary schools in Engl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e2cdcb2e24f54798e3756bfebd7bf80b
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/113678/1/1-s2.0-S2589537021002285-main.pdf
https://openaccess.sgul.ac.uk/id/eprint/113678/1/1-s2.0-S2589537021002285-main.pdf
Autor:
Aiano, F, Mensah, AA, McOwat, K, Obi, C, Vusirikala, A, Powell, AA, Flood, J, Bosowski, J, Letley, L, Jones, S, Amin-Chowdhury, Z, Lacy, J, Hayden, I, Ismail, SA, Ramsay, ME, Ladhani, SN, Saliba, V
Background: The full reopening of schools in September 2020 was associated with an increase in COVID-19 cases and outbreaks in educational settings across England. Methods: Primary and secondary schools reporting an outbreak (≥2 laboratory-confirme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dbbbeeccb72f4317a567dfda20bf275f
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4662662/1/1-s2.0-S2666776221000971-main.pdf
https://researchonline.lshtm.ac.uk/id/eprint/4662662/1/1-s2.0-S2666776221000971-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.