Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Lesterhuis, Marije"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Gasse, Roos, Lesterhuis, Marije, Verhavert, San, Bouwer, Renske, Vanhoof, Jan, Van Petegem, Peter, De Maeyer, Sven
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2019, Vol. 4, Issue 4, pp. 269-285.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-08-2018-0021
Autor:
Vandermeulen, Nina, Van Steendam, Elke, De Maeyer, Sven, Lesterhuis, Marije, Rijlaarsdam, Gert
Publikováno v:
Reading & Writing; Jun2024, Vol. 37 Issue 6, p1375-1405, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Writing Research; 2024, Vol. 15 Issue 3, p467-518, 22p
Autor:
Van den Bergh, Don, Vandermeulen, Nina, Lesterhuis, Marije, De Maeyer, Sven, Van Steendam, Elke, Rijlaarsdam, Gert, Van den Bergh, Huub
Publikováno v:
Journal of Writing Research, 14(3), 447-469. University of Antwerp
Journal of writing research
Journal of writing research
National assessments yield a description of the proficiency level in a domain while accounting for differences between tasks. For instance, in writing assessments the level of proficiency is typically evaluated with a variety of topics and multiple t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a62ced4190314eff923727b2e287392
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/714592
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/714592
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lesterhuis, Marije, Van Daal, Tine, Van Gasse, Roos, Coertjens, Liesje, Donche, Vincent, De Maeyer, Sven
Publikováno v:
L1 EDUCATIONAL STUDIES IN LANGUAGE AND LITERATURE
L1 Educational Studies in Language and Literature, Vol. 18, Running Issue, no.Running Issue, p. 1-22 (2018)
L1 Educational Studies in Language and Literature, Vol. 18, Running Issue, no.Running Issue, p. 1-22 (2018)
Insight into aspects that guide teachers' decisions when assessing student text quality is crucial to an understanding of the validity of text scores. Such research has been lacking in the context of comparative methods which are, however, increasing