Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Lesterhuis, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vandermeulen, N., De Maeyer, S., Van Steendam, E., Lesterhuis, M., van den Bergh, H., Rijlaarsdam, G.
Publikováno v:
Pedagogische studiën
Pedagogische Studiën, 97(3), 187-236. Vereniging voor Onderwijs Research (VOR)
Pedagogische Studiën, 97(3), 187-236. Vereniging voor Onderwijs Research (VOR)
Het schrijven van een synthesetekst - een tekst waarin informatie uit verschillende bronnen geïntegreerd wordt - maakt deel uit van het curriculum in het Nederlandse vwo-onderwijs. Deze studie bestaat uit een nationale peiling naar de synthesevaardi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lesterhuis, M, De Smedt, F & Bouwer, R 2017, ' Schrijven en schrijfonderwijs : Inleiding op het themanummer ', Pedagogische Studien, vol. 94, no. 4, pp. 211-215 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::1785dad733669872ad404df127539851
https://hdl.handle.net/1871.1/1ed92aa5-dc83-428d-9de9-32081fd079bf
https://hdl.handle.net/1871.1/1ed92aa5-dc83-428d-9de9-32081fd079bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.